Obchodné podmienky

 

PRVÁ ČASŤ

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

 

  1. Právne a obchodné vzťahy vyplývajúce z poskytovaných služieb sa spravujú ustanoveniami obchodného zákonníka. Ak niektoré otázky nemožno riešiť podľa týchto ustanovení, riešia sa podľa predpisov občianskeho práva. Ak ich nemožno riešiť ani podľa týchto predpisov, posúdia sa podľa obchodných zvyklostí.
  2. Objednávateľ služby, ďalej „klient“ a firma Peter Čuřík – ELPE J.K., zapísaná v živnostenskom registri Obvodného úradu Bratislava, číslo živnostenského registra: 110-193697, ako poskytovateľ a vykonávateľ  služieb, ďalej „poskytovateľ“, spolu uzatvárajú záväzkový vzťah, ktorý nadobúda účinnosť odoslaním vyplneného formulára záväznej objednávky klientom na tejto www stránke www.uspech-na-sieti.sk, v sekcii menu Objednávka a odoslaním potvrdzovacej správy o prijatí objednávky posktovateľa na e-mailovú adresu klienta,  ďalej „záväzkový vzťah“. 
  3. Záväzkový vzťah sa ukončí riadne realizáciou objednanej služby poskytovateľom a uhradením poplatku za objednanú službu klientom v plnej výške.

 

 

DRUHÁ ČASŤ

POVINNOSTI  POSKYTOVATEĽA A POVINNOSTI KLIENTA

 

  1. Poskytovateľ sa zaväzuje objednané služby zrealizovať v dohodnutých termínoch a v dohodnutom rozsahu, podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia, vždy v súlade so záujmom klienta.
  2. Klinet sa zaväzuje dať k dispozícii poskytovateľovi všetky potrebné údaje a všetku potrebnú súčinnosť pre relizáciu služieb a taktiež sa zaväzuje uhradiť dohodnuté poplatky za služby v plnom rozsahu, v dohodnutých splátkach a termínoch na účet poskytovateľa.
  3. Poskytovateľ sa zaväzuje, že akékoľvek súkromné, firemné, či iné údaje klienta, potrebné k relizácii objednaných služieb, neposkytne tretej strane s výnimkou tých údajov, ktoré budú uverejnené na internetových stránkach, podľa charakteru objednaných služieb.

 

TRETIA ČASŤ

PORUŠENIE POVINNOSTÍ VYPLÝVAJÚCICH ZO ZÁVÄZKOVÉHO VZŤAHU

 

        Porušenie povinností vyplývajúcich zo záväzkového vzťahu nastane:                   

  1. nesplnením povinností poskytovateľa, pokiaľ poskytovateľ riadne a včas neukončí realizáciu objednanej služby, klient má nárok na vrátenie zaplatenej zálohovej platby. Klient však nemá nárok na vrátenie zaplatenej zálohovej platby, pokiaľ je meškanie alebo neukončenie relizácie služby spôsobené nedostatočnou súčinnosťou potrebnou k realizácii služby zo strany klienta, alebo pokiaľ je meškanie alebo neukončenie relizácie služby spôsobené treťou stranou a poskytovateľ klienta o tomto stave informoval. Poskytovateľ v takomto prípade po odstránení prekážok bezodkladne dokončí realizáciu služby.  
  2. nesplnením povinností klienta, pokiaľ klient neuhradí celú dohodnutú sumu v určenom čase, prípadne v dohodnutých splátkach. Poskytovateľ vtedy nie je povinný zrealizovať objednanú službu a má nárok na náhradu 50% z ceny za objednanú službu.